مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:052020-02-19سياسي

32 هزار نفر در کرمانشاه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند/ انصراف 20 کاندیدای مجلس


کرمانشاه_ دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: 32 هزار نفر در این استان برگزاری انتخابات مجلس را بر عهده دارند.

- بهرام سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: استان کرمانشاه همواره در ده دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی میانگین کشور با 60 درصد مشارکت را کسب کرده است.

وی درباره نحوه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه افزود: به جز مرحله اخذ رأی و شمارش آرا مابقی مراحل به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان کرد: یک میلیون و 546 هزار و 413 نفر در سطح استان کرمانشاه برای شرکت در انتخابات واجد شرایط بوده که از این تعداد 58 هزار و 280 نفر رأی اولی هستند.

سلیمانی گفت: شمار مجموع عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و پشتیبانی برای برگزاری این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان کرمانشاه به 32 هزار نفر می رسد.

این مسئول افزود: به منظور برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یک هزار و 585 شعبه اخذ رأی دایر می شود.

وی آمار نهایی نامزدهایی که از حضور در رقابت ها انصراف داده اند 20 نفر اعلام و عنوان کرد: از این تعداد هشت نفر از حوزه انتخابیه کرمانشاه، سه نفر از حوزه انتخابیه اورامانات، دو نفر از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، سه نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار نفر در کرمانشاه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند/ انصراف 20 کاندیدای مجلس

32 هزار نفر در کرمانشاه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند/ انصراف 20 کاندیدای مجلس