مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:262020-02-19سياسي

روایت دبیر دفتر تحکیم وحدت از تحرکات ضد انقلاب در دانشگاه امیرکبیر


دهقان، دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: روز دوشنبه در دانشکده صنایع دانشگاه امیرکبیر که خارج از محیط نظارتی دانشگاه است در اقدامی مشکوک شاهد حضور تعدادی از اعضای ضد انقلاب بودیم که در گروه های چهار یا پنج نفره وارد .

- دبیر دفتر تحکیم وحدت جزییات حضور ضد انقلاب در دانشگاه امیرکبیر را به بهانه چهلمین روز کشته شدگان سانحه هواپیمایی تشریح کرد.

دهقان، دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: روز دوشنبه در دانشکده صنایع دانشگاه امیرکبیر که خارج از محیط نظارتی دانشگاه است در اقدامی مشکوک شاهد حضور تعدادی از اعضای ضد انقلاب بودیم که در گروه های چهار یا پنج نفره وارد دانشکده می شدند و تعدادی از لیدر های آنان افرادی بودند که در صفحات شخصی شان با بهاره هدایت عکس داشتند و طی چند روز گذشته هم در فضای مجازی و علنی در اعتراض به دستگیری او علیه نظام و انقلاب حرف زده بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه دو دانشکده فیزیک و صنایع داخل یک ساختمان بزرگ است و در کنار هم قرار دارند و بنده نیز دانشجوی دانشکده فیزیک هستم، حضور این افراد که سابقا علیه نظام فعالیت کرده بودند، بنده و تعدادی از دانشجویان انقلابی را بر آن داشت تا با حضور در صحنه مانع اقدامات ضدانقلابی در ساختمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دبیر دفتر تحکیم وحدت از تحرکات ضد انقلاب در دانشگاه امیرکبیر

روایت دبیر دفتر تحکیم وحدت از تحرکات ضد انقلاب در دانشگاه امیرکبیر