مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:252020-02-19دانش

جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد


مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات بخش آوایی سی و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در سرای قرآن و عترت دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات بخش آوایی سی و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در سرای قرآن و عترت دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

دکتر وحیدیان در گفت و گو با ایسنا افزود: مسابقات شفاهی بانوان دانشجو در رشته های ترتیل و تحقیق 29 بهمن و مسابقات دانشجو پسر نیز 30 بهمن در رشته های ترتیل، تحقیق و اذان به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: مسابقات بخش کتبی (معارف) در رشته های آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، آشنایی با مفاهیم قرآن، سیره معصومین(ع)، احکام، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، ترجمه و تفسیر قرآن، حفظ موضوعی قرآن، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی- ایرانی 5 اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که در مجموع 80 دانشجو در این دوره از مسابقات شرکت کردند، افزود: سؤالات بخش کتبی به صورت چهار گزینه ای بوده و از سوی خود وزارتخانه علوم طراحی می شود.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان وبلوچستان اظهار کرد: این جشنواره در چهار مرحله دانشگاهی، استانی، سراسری و ملی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد

جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد