مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-19سياسي

کاندیدای مجلس در رشت: اولویت رفع معضل پسماند است


کاندیدای مجلس در رشت با بیان اینکه در کمیسیون بهداشت حضور خواهد داشت، گفت: در صورت انتخاب برای رفع معضل سراوان و کاهش آلودگی رودخانه های رشت تلاش خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجید دل آور کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت، وی در بخش کوچصفهان رشت به دنیا آمد و دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان است.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی به مدت دو سال رییس مرکز بهداشت شهرستان لاهیجان و نیز مسؤول دبیرخانه انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

فارس: ازنظر شما مهم ترین ضعف مجلس دهم در چه حوزه هایی بوده است؟ دل آور: ضعف نظارت در عملکرد مهم ترین انتقادی است که می توان به مجلس دهم گرفت و راه حل این امر داشتن نمایندگان کارآمدی است که قانون فهم قانون  و تعهد لازم را در نظارت بر عملکرد دولت داشته باشند، نمایندگان باید اهل مناسبات و روابط آلوده با مدیران دولتی نباشند.

فارس: در این شرایط کشور چه برنامه ایی برای سیاست های داخلی کشور دارید؟ دل آور: آنچه امروز کشور به آن نیاز دارد رونق تولید است ما باید بتوانیم سطح زندگی مردم را از نظر رفاهی معیشتی ارتقا دهیم و از این جهت باید از جوانان که قصد ورود به عرصه تولید را دارند با در نظر گرفتن تسهیلات بانکی و وضع قانون حمایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای مجلس در رشت: اولویت رفع معضل پسماند است

کاندیدای مجلس در رشت: اولویت رفع معضل پسماند است