مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-19سياسي

پایبندی به قانون اساسی اعتلای کشور را رقم خواهد زد


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها با پایبندی به اصول مترقی قانون اساسی است که اعتلای کشور در همه عرصه ها رقم خواهد خورد.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها با پایبندی به اصول مترقی قانون اساسی است که اعتلای کشور در همه عرصه ها رقم خواهد خورد.

رضا کریمی در اجتماع عظیم اصلاح طلبان اردبیل 30 در سالن مرحوم عروجی اظهار کرد: بنده تنها کاندیدای بازمانده از طیف اصلاح طلبان و صدای نسل جوان هستم که با تمام وجود سعی خواهم کرد در مجلس آینده مدافع حق و حقوق مردم اردبیل و مطالبات به حق آنها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هرچند عرصه برای اصلاح طلبان در انتخابات این دوره از مجلس تنگ شد و شاهد حذف نخبگان سیاسی و اصلاح طلب بودیم اما در اردبیل با همراهی جریان اصلاح طلبان سعی داریم تا روی موازین و آرمان های اصلاحات پافشاری کرده و با حمایت چهره هایی همچون زنجانی، فیضی و خدابخش بتوانیم در انجام ماموریت خود شایسته عمل کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور فیضی به عنوان نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و مجاهدت او در کمیسیون تلفیق مجلس بیان کرد: اگرچه لیست اصلاح طلبان در اردبیل کامل نشده اما بنده به عنوان یک جریان توانمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبندی به قانون اساسی اعتلای کشور را رقم خواهد زد

پایبندی به قانون اساسی اعتلای کشور را رقم خواهد زد