مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-19سياسي

تعیین 60 مدرسه شهری و روستایی به عنوان شعب اخذ رای در ابهر


32 مدرسه شهری و 28 مدرسه روستایی به عنوان شعب اخذ رای در سطح این شهرستان به منظور برگزاری انتخابات آماده سازی شده است.

- ایسنا/زنجان مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: 32 مدرسه شهری و 28 مدرسه روستایی به عنوان شعب اخذ رای در سطح این شهرستان به منظور برگزاری انتخابات آماده سازی شده است.

عباس عزیزخانی پیش از ظهر امروز (30 بهمن) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر، گفت: کسب بالاترین نرخ باسوادی در سطح استان زنجان، کسب رتبه اول در میانگین نمرات دروس نهایی پایه دوازدهم در سطح استان، کسب عنوان دستگاه برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی، افتتاح آموزشگاه کردبچه، دکتر حسینی، ناطق امیربستاق، کمیل قره آغاج، راه اندازی اتاق بازی و یادگیری و برگزاری دوره های مختلف آموزشی، بخشی از اقدامات و تلاش های در آموزش و پرورش ابهر است.

وی با بیان این که حضور مردم متعهد، انقلابی و پایبند به کشور در پای صندوق های رای نشان دهنده عزم و اقتدار ملی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 32 مدرسه شهری و 28 مدرسه روستایی به عنوان شعب اخذ رای در سطح شهرستان به منظور برگزاری هر چه بهتر انتخابات آماده سازی شده است.

عزیزخانی، توجه به مسائل و مشکلات دانش آموزان مدارس شبانه روزی را از موارد مهم عنوان کرد و گفت: شناسایی کمبودها و معضلات خوابگاه ها و تلاش در راستای رفع این مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 60 مدرسه شهری و روستایی به عنوان شعب اخذ رای در ابهر

تعیین 60 مدرسه شهری و روستایی به عنوان شعب اخذ رای در ابهر