مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-19سياسي

بهره مندی ابرکوه از آب انتقالی خلیج فارس به استان یزد


در پروژه انتقال آب خلیج فارس که در خط دوم انتقال آن استان های هرمزگان، کرمان و یزد از آن بهره مند می شوند، سهمی نیز به شهرستان ابرکوه اختصاص داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، صبح امروز محمد فاتحی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان یزد به همراه سید محسن پورسید مدیر آبفای شهرستان ابرکوه با حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه دیدار و گفتگو کردند.

فاتحی در این دیدار به ضرورت صرفه جویی شهروندان در مصارف آبی و ایجاد همسویی بیشتر با آبفای شهرستان تأکید کرد.

سرپرست آبفای استان در گزارش خود در خصوص انتقال آب خلیج فارس نیز اظهار کرد: در این پروژه که خط دوم انتقال است، استان های هرمزگان، کرمان و یزد از آن بهره مند خواهند شد.

وی افزود: تا کنون 60 درصد از پروژه مذکور اجرایی شده و در نیمه اول سال آینده در بخش صنعت به بهره برداری خواهد رسید که در این خصوص شهرستان های خاتم و ابرکوه نیز از این آب بهره مند خواهند شد.

فاتحی همچنین تأکید کرد: آب تصفیه شده خلیج فارس از منطقه خِرسان مصرف شرب ندارد و تنها در بخش صنعتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان یزد اضافه کرد: هزینه تمام شده انتقال این آب بیش از 30 هزار تومان در هر مترمکعب خواهد بود و با هدف تأمین مصرف آب چادرملو صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی ابرکوه از آب انتقالی خلیج فارس به استان یزد

بهره مندی ابرکوه از آب انتقالی خلیج فارس به استان یزد