مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-19بين الملل

معاون وزیر خارجه کویت: مذاکرات خوبی با ایران داشتیم


در حاشیه «کنفرانس امنیتی مونیخ»، مذاکرات خوبی بین وزیران امور خارجه ایران و کویت انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، پایگاه اطلاع رسانی "خلیج اونلاین" به نقل از " خالد الجارالله" اضافه کرد: در مذاکرت وزرای خارجه ایران و کویت اوضاع منطقه مورد بررسی قرار گرفت و درباره توسعه روابط دو کشور تبادل نظر شد.

وی تصریح کرد: ارتباط پایداری بین مقامات ایران و کویت برقرار است و دیدار مسئولان ایرانی از کویت بصورت مستمر انجام می شود و این به نفع منطقه است.

معاون وزیر خارجه کویت در گفت و گو با خبرنگاران، درباره حل اختلاف قطر با عربستان نیز گفت: تلاش های کویت برای میانجیگری جهت حل اختلاف این کشورها و از سرگیری گفت وگوی دو کشور ادامه دارد.

وی افزود: ما احساس می کنیم این اختلاف ها و ادامه آنها فروکش کرده و به نظرم در آنچه که وزیر خارجه قطر گفت و شنیدیم چیز جدیدی در مورد اختلاف با کشورهای خلیج فارس وجود نداشت.

جارالله اضافه کرد: میانجیگری بین کشورهای تحریم کننده و قطر ادامه خواهد یافت و ما امیدهای خود را برای این میانجیگری از دست نداده ایم.

" شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی " وزیر خارجه قطر هفته گذشته در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که تلاش ها برای حل چالش بوجود آمده با عربستان و امارات موفقیت آمیز نبوده و این گفت و گوها ژانویه (به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر خارجه کویت: مذاکرات خوبی با ایران داشتیم

معاون وزیر خارجه کویت: مذاکرات خوبی با ایران داشتیم