مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-19اقتصادي

فرش شنل بخریم یا فرش شگی؟


امروزه تنوع فرش‎ ها نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده، چرا که جدا از طرح های سنتی، انواع فرش های فانتزی نیز به بازار آمده اند به همین خاطر طبیعتاً گستره تنوع فرش ها بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مرداس، این موضوع برای افرادی که خانه ای با سبک دکوراسیون مدرن دارند، خبر خوبی محسوب می شود اما انواع این فرش های فانتزی هم کم نیستند و مدل های مختلفی دارند که هرکس باید با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه خود دست به انتخاب بزند.

آشنایی با فرش شگی قبل از هر چیز لازم است با مفهوم فرش شگی آشنا شوید تا در تشخیص آن مشکلی نداشته باشید.

فرش شگی در واقع نوعی از فرش های فانتزی است که پرزهای آن نسبت به دیگر فرش ها بلندتر می باشد به طوری که از آن ها تحت عنوان فرش پرز بلند یاد می کنند که در دو نوع ساده و سه بعدی تولید می شوند.

نوع ساده این فرش ها، تک رنگ با رنگ های ساده و شاداب هستند اما در نمونه های سه بعدی آن شاهد وجود طرح های گوناگون به حالت برجسته همراه با رنگ بندی های جذاب هستیم.

اگر خانه ای با دکوراسیون سبک مدرن دارید پس مطمئن باشید که انتخاب فرش شگی بهترین گزینه برای شما خواهد بود اما باید نکته ای را در رابطه با آن ها به خاطر بسپارید آن هم ابعاد کوچکی است که برای فرش های شگی در نظر می گیرند به بیان واضح تر نمی توانید از آن ها به عنوان فرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش شنل بخریم یا فرش شگی؟

فرش شنل بخریم یا فرش شگی؟