مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-19فرهنگي

تهیه کننده تئاتر: اهمیت آموزش وطن دوستی و ملی گرایی به کودکان/ویژگی های نمایش کودک


تهیه کننده نمایش «ماشین زمان 2» عنوان کرد: کار برای کودک باید علاوه بر جذابیت از مفهوم هم برخوردار باشد مثلا ما موسیقی را اصل کار نمی دانیم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نمایش ماشین زمان 2 (سرباز وطن) به تازگی در پردیس تئاتر تهران برای کودکان بر روی صحنه رفته است.

امین سلمان زاده تهیه کننده این نمایش در گفت وگو با فارس گفت: این نمایش کار مشترک من و محمدرضا بهروز بازیگر اصلی این نمایش است.

وی در ادامه گفت : ما از هفت سال پیش وارد کار فضای تخصصی نمایش کودکان شدیم و نخستین گروه فرهنگی هنری زیبان را تشکیل دادیم که به معنای  زیبا نگریستن است و در قم تاسیس شد، البته مختص قم نبود، به طور مثال ما  در سال 92، در کرمانشاه 25 شب اجرا داشتیم.

در تهران و کرمان هم برنامه های زیادی داشتیم.

سلمان زاده درباره ایده آغازین نمایش گفت: ایده نمایش ماشین زمان از سال 93 آغاز شد که ابتکار اولیه آن از آقای محمدرضا بهروز است.

این نمایش مجموعه برنامه است که شماره یک آن مربوط به ویژگی های امام زمان و نمایش مذهبی برای کودکان بود؛ تا این که سال گذشته به مناسبت چهل سالگی انقلاب، دکور، محتوی مفهوم نمایش تغییر کرد و موضوع ملی شد، با نام ماشین زمان 2 (سرباز وطن) که اجرای آن سال گذشته در قم آغاز و در مدت 17 روز، با 34 اجرا، افتخار ثبت بزرگترین نمایش دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده تئاتر: اهمیت آموزش وطن دوستی و ملی گرایی به کودکان/ویژگی های نمایش کودک

تهیه کننده تئاتر: اهمیت آموزش وطن دوستی و ملی گرایی به کودکان/ویژگی های نمایش کودک