مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-19پزشكي

کلاه برداری به سبک کروناویروس


متخصص ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: گول برخی از مطالب نادرست درخصوص درمان کروناویروس با برخی از گیاهان را نخورید.

- ایسنا/زنجان متخصص ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: گول برخی از مطالب نادرست درخصوص درمان کروناویروس با برخی از گیاهان را نخورید.

شمس الدین اطهاری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کرونا ویروس، اظهار کرد: یکی از نگرانی های روزهای اخیر، موارد ابتلا به کروناویروس در چین و گسترش این بیماری به سایر کشورها بوده که تلاش زیادی برای تولید واکسن کارآمد صورت گرفته و برای درمان بیماران مبتلا، راه کارهای مختلفی را پیشنهاد کرده اند اما آنچه در این میان مهم بوده و در ایران نیز بازتاب گسترده ای داشته، نحوه مقابله با کروناویروس انسانی با استفاده از گیاه درمانی و طب سنتی است.

وی با اشاره به اینکه امروزه مطالبی در فضای مجازی مبنی بر درمان کروناویروس با طب سنتی و مصرف برخی از گیاهان منتشر شده است، افزود: این روزها ادعای برخی در فضای مجازی مبنی بر درمان کروناویروس، تنها با خوردن یک یا دو گیاه و یا استفاده از روغن خود گیاه و نیز دمنوش گیاهانی مانند گیاه چای کوهی، تاج ریزی، گل پنیرک، مریم گلی، قاصدک، آویشن، عناب، سیاه دانه، سیر و غیره پخش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاه برداری به سبک کروناویروس

کلاه برداری به سبک کروناویروس