مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-19فرهنگي

آماده ارائه پروانه کسب به طراحان و مدیران مُد هستیم


رییس اتحادیه پوشاک تهران در اختتامیه جشنواره مدولباس فجر گفت: این قول را به جامعه طراح می دهم که آماده ارائه پروانه کسب به جامعه طراح و مدیران مؤسسات هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم اختتامیه بخش های مؤسسات، انجمن ها، خانه های مد، صنعت، علمی دانشگاهی نهمین جشنواره مد و لباس فجر دیروز سه شنبه 29 بهمن با حضور سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ابوالقاسم شیرازی رییس اتحادیه پوشاک تهران، مهدی محمودی دبیر بخش مؤسسات و خانه های مُد، حمیدرضا نیک طبع دبیر بخش صنعت و انسیه زاهدی دبیر بخش علمی دانشگاهی در آمفی تئاتر مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار شد.

شفاپور در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه خوشحال است که یک هفته و از نزدیک در کنار خانواده بزرگ مد و لباس کشور قرار داشت اظهار کرد: فرصت بسیار خوبی برای برقراری ارتباطات گسترده در عرصه مد و لباس رخ داد و امیدواریم از بستر این ارتباطات، مد ایرانی را به برندی جهانی تبدیل کنیم.

وی افزود: هرچند که زمان کوتاهی برای برگزاری نهمین دوره جشنواره مد و لباس فجر در اختیار بود، با این همه جامعه طراح، تولیدکنندگان، اتحادیه ها و انجمن هایی همچون انجمن پوشاک مدارس و انجمن ملی طراحان پارچه و لباس به بهترین شکل ممکن در کنار هم قرار گرفتند و تمام تلاش خود را برای رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده ارائه پروانه کسب به طراحان و مدیران مُد هستیم

آماده ارائه پروانه کسب به طراحان و مدیران مُد هستیم