مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-19دانش

ستاری: خلاقیت در حوزه نفت، موتور محرکه کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت نفت و ارائه نیاز های فناورانه بر لزوم رشد حمایت ها از زیست بوم صنعت نفت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، در رویداد گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت نفت و ارائه نیاز های فناورانه اظهارکرد: رویداد های مانند این گردهمایی می تواند باعث تحول و تغییر نگرش در صنعت نفت گردد.

بی شک اگر نفت متحول شود، این تحول می تواند به موتور محرکه کشور تبدیل شود.

نقش شتاب دهنده هارییس ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر نقش بازیگران نوین صنعت نفت، مانند شتاب دهنده ها و شرکت های دانش بنیان افزود: حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق می تواند به پیروزی نوآوری و خلاقیت بر یک تفکر سنتی صد ساله در صنعت، منتهی شود.

تکرار موفقیترییس بنیاد ملی نخبگان یکی از دلایل موفقیت زیست بوم دارویی کشور را تسهیل در پذیرش محصولات دانش بنیان و فناور این حوزه خواند و افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: خلاقیت در حوزه نفت، موتور محرکه کشور است

ستاری: خلاقیت در حوزه نفت، موتور محرکه کشور است