مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 20:302020-02-18سياسي

بیایید انتخاب کننده ما باشیم/ انتخاباتی در تراز سربلندی و اقتدار ایران اسلامی


در رقابت انتخاباتی یکی از اصول مسلم اخلاقی تقید و پایبندی به سازوکارهای قانونی و تمکین به قانون از سوی نامزدهای انتخاباتی است در غیر این صورت بزرگترین سلمه به نظام صورت گرفته و مصداق بارز بی اخلاقی سیاسی است.

- خبرگزاری فارس از تبریز- موسی کاظم زاده: در آموزه های اسلامی و دینی ما مسلمانان بر مشارکت فعال اجتماعی، سیاسی و حساسیت افراد نسبت به سرنوشت خود و جامعه، تاکید فراوانی شده، به طوریکه از منظر اسلام شرکت گسترده در انتخابات و گزینش فرد اصلح به عنوان امری عبادی و تعهدی الزامی بوده است.

حال برای رسیدن به این حقیقت و اینکه چرا حضور گسترده در انتخابات و رعایت انتخابات اخلاق مدارانه ضمن ارائه دیدگاه های برخی اساتید و تحلیلگران این حوزه در ادامه گفت وگویی با تعدادی از فعالان دانشجویی استان صورت گرفته که از منظرتان می گذرد.

   انتخابات اخلاق مدارانه، ضامن انسجام ملی و همبستگی اجتماعی امین نواختی مقدم، عضو هیات علمی دانشگاه در این ارتباط با اشاره به اخلاق انتخاباتی ضرورت نظام اسلامی اخلاق مدار معتقد است: اخلاق انتخاباتی در سه سطح یا حوزه (دستگاه های اجرایی و متولیان امر، رای دهندگان و انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان یا نامزدهای انتخابات) متجلی و متعین می شود و بدون آنها یک انتخاب اصلح وجود نخواهد داشت و جریان انتخابات ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیایید انتخاب کننده ما باشیم/ انتخاباتی در تراز سربلندی و اقتدار ایران اسلامی

بیایید انتخاب کننده ما باشیم/ انتخاباتی در تراز سربلندی و اقتدار ایران اسلامی