مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 19:502020-02-18سياسي

مراسم گرامیداشت آیت الله گلپایگانی در قم برگزار شد


مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی گلپایگانی با حضور اساتید حوزه در سالروز رحلت این مرجع فقید شیعیان در قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی محمدرضا گلپایگانی شامگاه سه شنبه با حضور جمع کثیری از طلاب، اساتید حوزه و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

آیت الله العظمی علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعیان، آیت الله علوی بروجردی و آیت الله گرامی از اساتید حوزه، آیت الله مرتضی مقتدایی و آیت الله سید احمد خاتمی اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین و مجلس خبرگان، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، بهرام سرمست استاندار قم و جمعی از زائران حرم کریمه اهل بیت (ع) در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام ناصر رفیعی عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه در این مراسم طی سخنانی ضمن تجلیل از مقام علمی مرحوم آیت الله گلپایگانی اظهار داشت: این عالم ربانی بیش از 80 سال برای رشد علمی طلاب و نشر معارف دین تلاش کرد و عمر خود را در خدمت به حوزه های علمیه سپری کرد.

آیت الله گلپایگانی حفظ نظام و پیروی از ولایت فقیه را ضروری می دانست وی با بیان اینکه آیت الله گلپایگانی همواره بر شرکت در انتخابات ها و دیگر صحنه های انقلاب تأکید داشت، گفت: ایشان خیانت نماینده مجلس را خیانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت آیت الله گلپایگانی در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت آیت الله گلپایگانی در قم برگزار شد