مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 19:402020-02-18سياسي

مراقبت از بیت المال مسئولیت شرعی و قانونی مدیران است


دادستان بروجرد با تاکید بر اینکه اعتماد مردم به نظام و انقلاب به عملکرد مسئولان بستگی دارد، گفت: مراقبت از بیت المال و حقوق مردم، مسئولیت شرعی و قانونی مدیران است.

- مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با اهمیت تشخیص حقوق دولت و مراقبت از اموال عمومی از سوی مسئولین نظام، اظهار داشت: اعتماد مردم به نظام و انقلاب به عملکرد مسئولان بستگی دارد چرا که عملکرد نظام به عهده مسئولین سپرده شده است.

وی افزود: در طول چهل سال گذشته تا کنون درخت انقلاب با ریخته شدن خون هزاران شهید آبیاری شده و امروز هر مدیری در هر پست و منصبی قرار دارد به برکت خون همین شهدای انقلاب اسلامی بوده است.

دادستان بروجرد با بیان اینکه مدیران در مسئولیت های مختلف نباید اهمال کنند، تصریح کرد: همه تصمیمات و اقدامات مأمورین دولتی باید با وسواس و دقت کامل و با توجه به مسئولیت شرعی که بر عهده آنها است، انجام شود.

محمدی با اشاره به اظهار نظر کارشناسان در زمینه های مختلف ادامه داد: کارشناسان باید مراقب باشند که مبادا با ارائه نظر غیرکارشناسانه در برخی امور نسبت به مردم ظلمی اعمال کنند و یا مدیون فردی شوند.

وی خواستار رعایت تکریم ارباب رجوع از سوی تمامی مسئولین شد و افزود: تشخیص حقوق دولت و مراقبت از بیت المال به گونه ای که با تصمیم هیچ مسئولی ظلمی به بیت ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت از بیت المال مسئولیت شرعی و قانونی مدیران است

مراقبت از بیت المال مسئولیت شرعی و قانونی مدیران است