مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 19:152020-02-18سياسي

نماینده اصلاح طلب: عدم مشارکت در انتخابات منجر به بدتر شدن شرایط می شود


عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: عدم مشارکت در انتخابات حتماً منجر به بدتر شدن شرایط می شود.

- محمدرضا نجفی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: من معتقدم قدرت ملی ما و قدرت حقیقی نظام جمهوری اسلامی منبعث از قدرت بزرگی است که ملت ایران با حمایت و پشتیبانی خود از نظام است و ادامه این حمایت ها سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی برای پیشبرد آرمان هایی است که در تأسیس این نظام وجود داشت.

وی افزود: من از مردم به سهم خودم به عنوان یکی از فرزندان این سرزمین خواهش می کنم گله مندی ها، انتظارات و اشکالات وارده به حق به عملکرد ما دارند با سعه صدر و بزرگواریشان به خاطر کشور و نظام و به خاطر سرنوشت آحاد ملت برخورد کنند و در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: مجلس ما مجلس کارآمد و مؤثری در راهبری امور نبوده و در حوزه کاری خود که قانون گذاری است نتوانسته به خوبی عمل کند.

  نجفی خاطرنشان کرد: مردم باید در سرنوشت  شان و در سرنوشت نظامی که متعلق به خودشان است شرکت کنند و سهم و حضور فعالی در رفع اشکالات آن داشته باشند و این را همگی باید مدنظر داشته باشیم که عدم مشارکت در انتخابات حتماً منجر به بدتر شدن شرایط می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اصلاح طلب: عدم مشارکت در انتخابات منجر به بدتر شدن شرایط می شود

نماینده اصلاح طلب: عدم مشارکت در انتخابات منجر به بدتر شدن شرایط می شود