مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 18:402020-02-18سياسي

انتخابات درست کشور را بیمه می کند


نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پیشوا، ورامین و قرچک با بیان اینکه انتخابات ویترین جمهوری اسلامی است گفت:انتخابات مسیری است که اگر به درستی انجام شود کشور را بیمه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حسین نوش آبادی شامگاه امروز در مسجد جامع حضرت امام خمینی(ره) شهرستان پیشوا در بین مردم انقلابی و مذهبی این شهرستان اظهار کرد: مجلس به عنوان نهاد تصمیم گیر، تصمیم ساز و قانون ساز و ناظر بر کشور جایگاه بی بدیل دارد که اگر توجه نشود انتخابات از شور و شعف و اقتدار بالا برخوردار نمی شود.

وی افزود: انتخابات ویترین جمهوری اسلامی است و زمینه مشارکت و اراده مردم در جامعه است انتخابات مسیری است که اگر به درستی انجام شود کشور را بیمه می کند.

نوش آبادی با اشاره به تبلیغ دشمنان برای عدم حضور ایرانیان در انتخابات عنوان کرد: دشمنان درحال تبلیغ هستند که مردم ایران نباید در انتخابات شرکت کنند، برای اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب راهی جز حضور و مشارکت نداریم.

  نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر می خواهیم کشورمان قوی باشد و صاحب قدرت باشیم و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در انتخابات که وظیفه دینی و انقلابی و تکلیف ملی و اسلامی است شرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات درست کشور را بیمه می کند

انتخابات درست کشور را بیمه می کند