موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 18:352020-02-18اجتماعي

وضعیت تصادفات درون شهری منجر به فوت نگران کننده است


استاندار بوشهر با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلیس استان در مورد وضعیت تصادفات درون و برون شهری گفت: وضعیت تصادفات درون شهری که منجر به فوت می شود نگران کننده است.

- عبدالکریم گراوند روز جاری در نشست کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و زنان و خانواده گفت: با توجه به نظرات و پیشنهادات اعضا کارگروه، اصلاحات لازم در سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده انجام شود.

وی اضافه کرد: برش شهرستانی سند مذکور باید تدوین شود تا بتوان در سیاستگذاری های کلان استان تصمیم گیری بهتری صورت گیرد.

استاندار بوشهر در ادامه این نشست با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلیس استان در مورد وضعیت تصادفات درون و برون شهری در استان بوشهر گفت: وضعیت تصادفات درون شهری که منجر به فوت می شود نگران کننده است.

گراوند بیان کرد: با وجود این وضعیت ضروری است همه دستگاه های مرتبط اقدامات لازم را برای کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت انجام دهند و رسانه ملی هم ویژه برنامه هایی در این مورد تهیه و پخش کند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر تصریح کرد: برای رسیدگی به وضعیت تصادفات درون شهری، جلسه ویژه با حضور شهرداران 4 شهری که بیشترین تصادفات درون شهری داشتند برگزار و تمهیدات لازم برای کاهش آمار تصادفات درون شهری گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تصادفات درون شهری منجر به فوت نگران کننده است

وضعیت تصادفات درون شهری منجر به فوت نگران کننده است