مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 18:352020-02-18سياسي

گردهمایی مدیران عامل آرامستان های کشور به میزبانی بهشت زهرای تهران


گردهمایی مدیران عامل آرامستان های شهرداری های کشور و بیست و پنجمین مجمع عمومی عادی سالانه آرامستان های کشور با حضور دکتر حبیب راضی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری شهرداری ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، دکتر حبیب راضی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری شهرداری ها در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی خوب بهشت زهرا(س) گفت: سازمان بهشت زهرا(س) به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان و انجام فعالیت های زیاد در امور کفن و دفن و با توجه به ظرفیت های فرهنگی از مناطق مهم و ویژه شهر تهران به حساب می آید.

وی تصریح کرد: در زمان مراجعه به بهشت زهرا(س) به واسطه همراهی و همکاری لازم پرسنل و کارکنان سازمان با یک طیب خاطر امور اداری انجام می شود و به طوری که انسان در بهشت زهرا(س) احساس آرامش می کند.

راضی در ادامه به لزوم بحث در مورد سند آسیب شناسی آرامستان ها تأکید کرد و در مورد بهبود وضعیت معیشت و رفاه کارکنان اتحاده آرامستان های کشور توضیحاتی ارائه کرد.

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س): بهشت زهرا(س) آمادگی کامل دارد تا تجربیات موفق خود را در اختیار سایر آرامستان های کشور قرار دهد سعید خال در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارش در مورد فعالیت های صورت گرفته در سازمان بهشت زهرا(س) پرداخت و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی مدیران عامل آرامستان های کشور به میزبانی بهشت زهرای تهران

گردهمایی مدیران عامل آرامستان های کشور به میزبانی بهشت زهرای تهران