مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:402020-02-18سياسي

تبلیغات داغ نویدبخش انتخاباتی پرشور در دیار کریمان


تبلیغات داغ انتخاباتی در آخرین روزهای بهمن ماه 98 و در آستانه یک آزمون بزرگ در کرمان برگزاری انتخاباتی پرشور را در این دیار نوید می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهم ترین اتفاق در نوع حکومت مردم سالاری دینی حضور و مشارکت مردم است و نقطه اوج این حضور در انتخابات های مختلف است، به طور متوسط در جمهوری اسلامی سالی یک انتخابات در این چهل و یک سال برگزار شده و این نماد موفق مردم سالاری دینی و تاثیر مستقیم آنها در ادره کشور است و مردم در انتخابات خود را در اداره کشور سهیم می دانند.

مردم ما در همه این دور از انتخابات با حضور حداکثری حماسه های مختلفی آفریده اند و این حماسه های حضور روز به روز بر قدرت جمهوری اسلامی افزوده است.

در این گزارش به فضای انتخاباتی استان کرمان می پردازیم.

فضای تبلیغات داغ است بخصوص در فضای مجازی و طرفداران کاندیداها تلاش دارند به هر شکل ممکن برای کاندید مورد نظرشان پست گذاشته و آنها را فوروارد کنند و حتی بحث و گفتگوها و تحلیل ها تا نیمه های شب در این زمینه ادامه دارند.

در خیلی از این مباحث فضای مجازی و گفتگو ها، ویدئوها و تصاویر متاسفانه شاهد مطالب و صحنه های ناشایست و به دور از شأن یک نامزد مجلس هستیم که قطعا تاثیر مهمی در انتخاب مردم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات داغ نویدبخش انتخاباتی پرشور در دیار کریمان

تبلیغات داغ نویدبخش انتخاباتی پرشور در دیار کریمان