مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:352020-02-18دانش

اجرای طرح تاپ در دانشگاه لرستان


خسرو عزیزی روز سه شنبه در شورای پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان با تاکید بر تلاش این دانشگاه در ارتباط با بخش های صنعت و اجرایی استان اظهار داشت: در دانشگاه لرستان مرکز نوآوری و مرکز تحقیقات بلوط ایجاد شده است که برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و جامعه و تقویت پژوهش های کاربردی بوده است.

وی به راه اندازی پژوهشکده عسل در دانشگاه لرستان اشاره کرد و افزود: اجرای طرح تاپ ، در راستای افزایش اعتمادسازی بین دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی با بخش های خصوصی و اجرایی است.

عزیزی ادامه داد: با خودباوری و اعتماد به محققان و پژوهشگران دانشگاهی می توان مشکلات و چالش های استان را با استفاده از تحقیقات و پژوهش های کاربردی برطرف کرد.

وی اضافه کرد: بخش فناوری و تقویت اقتصاد دانش بنیان، یک ظرفییت مهم است می تواند منجربه برند سازی و تجاری شدن ایده ها و خلاقیت ها شود.

رییس دانشگاه لرستان گفت: تحقیقات و پژوهش ها در زمینه های مختلف باید از نوع کاربردی و عملیاتی باشند و بتوانند مشکلی از مشکلات جامعه را رفع کنند معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: ارتباط بین دانشگاه و بخش های صنعت استان در راستای ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات استانی باید افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تاپ در دانشگاه لرستان

اجرای طرح تاپ در دانشگاه لرستان