مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:152020-02-18سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس امنیت کشور را ارتقا می بخشد


سید موسی خادمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از ستادهای انتخاباتی شهرهای پلدختر و معمولان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس منویات مقام معظم رهبری و برای حضور حداکثری، مردم با هر فکر، اندیشه و سلیقه ای حتی اگر انتقاد و گلایه هایی دارند در انتخابات دوم اسفندماه سال جاری شرکت کنند.

وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس تاکید کرد و افزود: مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رای و با جدا کردن صف خود از یک سری افراد که تعداد اندکی دارند و مخل امنیت هستند و بی نظمی ایجاد می کنند، جدا سازند و اجازه ندهند افرادی که دست به این کارها می زنند پشت آنهاپنهان شوند.

استاندار لرستان تاکید کرد: به مردم توصیه می شود اجازه ندهند افراد مخل نظم یا سوء استفاده فضای آرامش شهرستان را به هم بزنند.

وی بیان کرد: کاندیداها علاوه بر کنترل لیدرها و هواداران، به مسوولان ستادهای خود توصیه کنند که قانون فصل الخطاب است و تخطی از آن جرم محسوب و برخورد می شود.

خادمی یادآور شد: قانون در انتخابات نحوه ثبت نام، تایید صلاحیت ها، گرفتن رأی، اعلام نتایج، نحوه شکایات و نحوه تصمیم گیری در شکایات را مشخص کرده و مسائل در این حوزه ها همه مطابق قانون قابل اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس امنیت کشور را ارتقا می بخشد

مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس امنیت کشور را ارتقا می بخشد