مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:552020-02-18سياسي

تولید واکسن «آبله قناری» در موسسه رازی آغاز شده است


رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: یکی از دستاوردهای امسال موسسه رازی اخذ پروانه تولید واکسن آبله قناری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اسحاقی روز سه شنبه در مراسم نودوپنجمین سالروز تأسیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که در محل این مؤسسه برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه برای تجلیل از تلاشگران مؤسسه رازی برگزار شده است که سالیان سال است در این عرصه فعالیت دارند و دستاوردهای زیادی از این فعالیت ها حاصل شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای مؤسسه رازی در طول سالیان قبل و در تولید انواع واکسن های بیماری ها، گفت: به لطف این دستاوردها بیماری فلج اطفال خیلی وقت است که در کشورمان ریشه کن شده است، یا موردی از بیماری دیفتری در ایران نمی بینیم.

رییس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به اینکه در مؤسسه رازی پژوهش های خوبی در زمینه دستیابی به فرآورده های جدید، کارهای شاخص و ایده های فناور در بخش های تولید، پشتیبانی و … دنبال شده است، تاکید کرد: تجلیل از این پژوهشگران در دستور کار قرار داده شده است.

دکتر اسحاقی با بیان اینکه امسال در مؤسسه رازی دو فرآورده جدید داشته که برای آن پروانه تولید دریافت کرده ایم، گفت: یک مورد واکسن سه گانه نیوکاسل- آنفلوآنزا و گامبورو است که بعدها نیز به جای گامبورو، برونشیت اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن «آبله قناری» در موسسه رازی آغاز شده است

تولید واکسن «آبله قناری» در موسسه رازی آغاز شده است