مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:452020-02-18سياسي

استاندار: فرصت های تبلیغاتی برای همه کاندیداهای قم عادلانه باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه مشارکت مردم با امنیت و اقتدار ملی گره خورده است خاطرنشان کرد: برای تامین مشارکت حداکثری نیاز به افزایش نشاط اجتماعی و تامین شور و شوق انتخاباتی را داریم.

وی امنیت و سلامت انتخابات را از اولویت های استان قم برشمرد و تصریح کرد: بی طرفی مجریان و ناظران و نیز ارگان های دولتی باید در دستور کار مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات باشد.

وی با اشاره به تجربه اندوخته مسئولان ستاد انتخابات قم گفت: امیدواریم با تکیه بر این تجربه ها و با در نظر گرفتن مُرّ قانون شاهد انتخابات سالم در این استان باشیم.

سرمست با تاکید بر ضرورت توجه به زمان بندی اجرای دقیق مراحل انتخابات افزود: تا قبل از روز انتخابات بایستی همه نیازهای زیرساختی استان قم برای برگزاری این رویداد باشکوه تامین شده باشد.

استاندار قم، انتخابات را یک آزمون بزرگ است گفت: این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز برای مردم و برگزارکنندگان انتخابات است.

وی با اشاره به همراهی اصحاب رسانه و دستگاه قضایی استان با ستاد انتخابات قم، ادامه داد: همه افراد، گروه های مرجع و نهادهای تاثیرگذار بایستی در مسیر برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: فرصت های تبلیغاتی برای همه کاندیداهای قم عادلانه باشد

استاندار: فرصت های تبلیغاتی برای همه کاندیداهای قم عادلانه باشد