مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:402020-02-18اقتصادي

خروجی زاینده رود از بامداد سی ام بهمن ماه افزایش می یابد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گفت: با توجه به کاهش بارش ها و برای تامین آب کشت غله کشاورزان خروجی از سد زاینده رود به مدت 18 روز از بامداد سی بهمن ماه افزایش می یابد.

- حسن ساسانی با اعلام خبر بازگشایی دریچه های سد زاینده رود از بامداد امشب به مدت سی روز برای جبران کاهش بارش ها و تامین آب کشت غله کشاورزان شرق و غرب استان اصفهان اظهار داشت: ذخیره سد زاینده رود 302 میلیون مترمکعب است و آمار تجمعی بارش ها در چلگرد، ایستگاه شاخص زاینده رود، 511 میلیمتر گزارش شده که در مدت مشابه سال گذشته این مقدار یک میلیون و 116 میلیمتر بود.

وی افزود: ورودی سد زاینده رود 16 و خروجی آن 17 مترمکعب برثانیه است که از بامداد امشب این خروجی افزایش می یابد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای با تاکید بر میزان کاهش بارش ها و پیش بینی بارش های پایین تر از سطح نرمال در ماه های آینده تصریح کرد: میزان بارش ها در متوسط بلندمدت 809 میلیمتر بود که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته آبی با 56 درصد و نسبت به بلندمدت با 37 درصد کاهش بارندگی همراه بوده است.

وی با تاکید بر مصرف بهینه آب در تمام بخش ها اعم از کشاورزی، صنعت و شرب گفت: با توجه به کاهش بارش ها برای کشت کشاورزان شزق و غرب دریچه های سد زاینده رود به مدت هجده روز بازگشایی می شود و نوبت دوم آب کشت بهنگام در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی زاینده رود از بامداد سی ام بهمن ماه افزایش می یابد

خروجی زاینده رود از بامداد سی ام بهمن ماه افزایش می یابد