مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:252020-02-18سياسي

کارنامه ضعیف بسیاری از مدیران اصولگرا و اصلاح طلب/برای مردم سپیدار چه کردید؟


کاندیدای انتخابات از حوزه بویراحمد و دنا گفت: وقتی کارنامه برخی از مدیران اصلاح طلب و اصولگرا را مطالعه می کنم کاری برای مردم انجام نداده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در جمع مردم منطقه سپیدار در نطق انتخاباتی خود با اشاره به ریشه و اصالت مردم سپیدار و طوایف جلیل و میدجانی و قایدگیوی اظهار کرد: مردم این منطقه در همه ادوار در صحنه حضور داشته اند که در هشت سال دفاع مقدس حماسه های آنان بی بدیل بود.

وی در ادامه با بیان این که همه هواداران خود را به قانون مداری و رعایت احترام دیگران دعوت می کنم و دیگران را نیز همچنین به این اصل دعوت می کنم افزود: رقابت ها تمام می شود و برادری ها و دوستی ها باقی می ماند لذا همه باید به قانون احترام بگذارند و یکدیگر را متهم نکنند.

روشنفکر در ادامه با بیان این که سپیدار یکی از زیباترین نقاط استان است افزود: تاکنون می بایست گردشگری سپیدار تکانی می خورد و در آبشار تنگ تامرادی صدها شغل ایجاد می شد اما کاری صورت نگرفته است.

این کاندیدای انتخابات گفت: باید جواب داده شود که چرا خبری از بخشداری سپیدار نیست و تنها چیزی که خبری از آن نیست همین بخشداری سپیدار است.

روشنفکر خطاب به برخی ها که در انتخابات علیه وی و اردوگاه ندای وحدت اتهام زنی می کنند  گفت: از اتهام زنی دست بردارید و کمتر مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه ضعیف بسیاری از مدیران اصولگرا و اصلاح طلب/برای مردم سپیدار چه کردید؟

کارنامه ضعیف بسیاری از مدیران اصولگرا و اصلاح طلب/برای مردم سپیدار چه کردید؟