مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:252020-02-18اقتصادي

46میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به بخش گردشگری درنظرگرفته شد


نامه ای جهت ارائه 100 میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت و 46 میلیارد تومان در بخش گردشگری به دست ما رسیده که البته هنوز به بانک ها ابلاغ نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی حق شناس در سی و سومین جلسه قرارگاه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده اظهارکرد: بیش از 76 درصد از هفت هزار و 707 واحد سیل زده به مرحله سقف رسیده است و تلاش می کنیم با همکاری تمام دستگاه های اجرایی مرتبط جریان خدمت رسانی را تسریع کنیم.

وی افزود: کمتر از 100 واحد مسکونی به دلایل مختلف تاکنون پی کنی نشده که فرمانداران مکلف شدند ظرف مدت 10 روز مشکلات آنها را مرتفع کنند و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

حق شناس ادامه داد: تاکنون قریب به هزار میلیارد تومان به صورت بلاعوض و تسهیلات کم بهره به مردم و کشاورزان سیلزده پرداخت شده است.

استاندار گلستان یادآور شد: 99.

5 درصد قسط اول خسارات بلاعوض بخش کشاورزی با 108 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است و به محض ابلاغ اعتبار، روند پرداخت قسط دوم هم آغاز خواهد شد.

حق شناس با اشاره به ارایه تسهیلات در دیگر بخش ها، خاطر نشان کرد: نامه ای جهت ارایه 100 میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت و 46 میلیارد تومان در بخش گردشگری به دست ما رسیده که البته هنوز به بانک ها ابلاغ نشده و به محض این ابلاغ امکان پرداخت این تسهیلات در بخش های صنعت و گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به بخش گردشگری درنظرگرفته شد

46میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به بخش گردشگری درنظرگرفته شد