مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:202020-02-18سياسي

بازرسان وظیفه اجرای انتخابات را ندارند/ نظارت تنها رسالت بازرس


رییس هیئت نظارت انتخابات استان سمنان با بیان اینکه بازرسان وظیفه برگزاری انتخابات را در روز دوم اسفند ماه بر عهده ندارند، گفت: این افراد تنها ناظران قانونی انتخابات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری بعد از ظهر سه شنبه در نشست آموزشی بازرسان انتخابات شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه شهرستان شاهرود در سالن همایش های کانون شهید بهشتی با بیان اینکه مردم ثابت کردند که با حضور حداکثری در انتخابات به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستند، ابراز کرد: لباس خدمت در حوزه بازرسی انتخابات بر پیکر هر فردی قرار نمی گیرد و افرادی که در این بخش از انتخابات در استان فعال هستند در کنار دیگر مسئولان از شخصیت های کاردان و موفق محسوب می شوند.

وی ادامه داد: کار اجرای انتخابات با بازرسان نیست و بازرسان به معنای واقعی چشم و گوش وزارت کشور در حُسن برگزاری این رویداد مهم هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: انتخابات در ایران نماد مردم سالاری دینی است و مردم ایران همواره در صحنه های مختلف ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

فخری با بیان اینکه بازرسان آشنایی کامل به قوانین و مقررات انتخابات داشته باشند و خوشبختانه افراد با تجربه ای در برگزاری انتخابات در استان سمنان فعال هستند، گفت: زیرساخت های لازم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسان وظیفه اجرای انتخابات را ندارند/ نظارت تنها رسالت بازرس

بازرسان وظیفه اجرای انتخابات را ندارند/ نظارت تنها رسالت بازرس