مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:152020-02-18حوادث

سازنده کلیپ های جنایی در تهران دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پلیس پیشگیری تهران بزرگ؛ سردار کیوان ظهیری اظهار داشت: حدود ساعت 17 روز گذشته، شهروندی در تماس با پلیس 110 به ماموران اعلام کرد که فردی یک دستگاه خودروی برلیانس را در کنار کانال آب در منطقه قیطریه پارک کرده و با یک وسیله در حال ضربه زدن به پیکر نیمه جان فرد دیگری است.

وی گفت: این شهروند به پلیس گفت که به سمت راننده برلیانس رفته اما راننده وی را نیز تهدید کرده که در صورت نزدیک شدن به خودرو، کشته می شود.

ظهیری خاطر نشان کرد: با دریافت این خبر، به سرعت تیمی از ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند اما راننده خودروی مذکور پیش از رسیدن پلیس از محل متواری شده بود.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی های اولیه و تحقیقات از فرد تماس گیرنده موفق به شناسایی پلاک خودروی برلیانس شده و خودرو و شخص مذکور با اخذ دستور مقام قضایی، تحت پیگرد قرار گرفت.

ظهیری با بیان اینکه مأموران پلیس پس از چهار ساعت تحقیق متوجه شدند که خودروی برلیانس در یک مرکز اقامتی در منطقه شیان پارک شده، افزود: در ادامه با حضور پلیس در منطقه شیان، راننده برلیانس شناسایی و بازداشت شد.

به گفته ظهیری، راننده برلیانس در بازجویی اولیه عنوان کرد که ماجرای قتل در کار نبوده و قصد داشت با تولید کلیپ، فالوورهایش را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازنده کلیپ های جنایی در تهران دستگیر شد

سازنده کلیپ های جنایی در تهران دستگیر شد