مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:152020-02-18اجتماعي

شهروندان مهابادی شاخه درختان را برف تکانی کنند


عزیز عزیزنژاد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف و احتمال شکسته شدن شاخه های درختان، لازم است شهروندان درختان نزدیک محل کار یا منزل خود را تکانده و از پارک کردن خودرو در زیر درختان نیز پرهیز کنند.

وی اظهار داشت: نشستن برف سنگین بر روی درختان در باغ ها، خیابان ها و معابر، آنها را در معرض شکسته شدن قرار داده است و ضرورت دارد تا شهروندان نسبت به تکان دادن شاخه ها نیروهای شهرداری را یاری دهند.

وی با اشاره به اینکه افراد می توانند با تکان دادن درختان از شکسته شدن شاخه ها و وقوع حوادث و آسیب های احتمالی جلوگیری کنند، افزود: پرسنل شهرداری مهاباد نیز از روز گذشته ضمن برف روبی معابر و خیابان های سطح شهر با احتیاط درختانی که هم اکنون برف سنگین را تحمل می کنند را تکان داده تا برف آنها پایین آید.

بارش برف که در 2 روز گذشته در مهاباد آغاز شده است و همچنان ادامه دارد بار دیگر این شهرستان کوهستانی را در دومین ماه از فصل زمستان سفیدپوش کرد.

بارش برف ضمن خوشحالی مردم و به ویژه کشاورزان، موجب اخلال در رفت و آمدهای درون شهری شده و به علت کمبود وسایل نقلیه عمومی مردم با پای پیاده به محل کار خود رفته و با تاخیر حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان مهابادی شاخه درختان را برف تکانی کنند

شهروندان مهابادی شاخه درختان را برف تکانی کنند