مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:102020-02-18فرهنگي

عموزاده خلیلی: فرهاد حسن زاده یکی از ستون های ادبیات کودک و نوجوان است


فریدون عموزاده خلیلی با نام بردن از سه چهره عرصه داستان نویسی کودک و نوجوان گفت: مرادی کرمانی، احمدرضا احمدی و حسن زاده ستون های ادبیات کودک و نوجوان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مراسم نکوداشت فرهاد حسن زاده نامزد جایزه هانس کریستین اندرسن 2020 به همراه آیین رونمایی از دو کتاب جدید موش سر به هوا نوشته این نویسنده و پرنده ها و آسمان نوشته فرید فرجام در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، کاظم زاده مدیر انتشارات کانون در سخنان کوتاه گفت: امروز در این برنامه از دو نسل میزبانی می کنیم کسی که اولین کتاب کانون را به ثمر رسانده و فردی که در انتظار برگزیده شدنش هستیم.

وی افزود: استاد حسن زاده که کودکان و نوجوانان این مرز و بوم با نام و کتاب های او آشنا هستند و از خوانش کتاب هایش لذت می برند بار دیگر کتابی دیگر تألیف کردند که برای ما انتشار آثار او افتخار است.

مجموعه انتشارات در دور جدید فعالیت های خود روی ریل چاپ و نشر جدی قرار گرفته و به کارهایش سرعت بخشیده است هر چند حساسیت هایی داریم اما باید نتیجه خوشایند باشد.

در بخش دیگر این مراسم شکوه حاج نصرالله و فرهاد حسن زاده در روی سن حاضر شدند و حاج نصرالله درباره چرایی نامزد شدن فرهاد حسن زاده در جایزه هانس کریستین اندرسن توضیح دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عموزاده خلیلی: فرهاد حسن زاده یکی از ستون های ادبیات کودک و نوجوان است

عموزاده خلیلی: فرهاد حسن زاده یکی از ستون های ادبیات کودک و نوجوان است