مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:062020-02-18حوادث

ادارات آذربایجان غربی برنامه های کاهش تصادفات جاده ای را اعلام کنند


آیدین رحمانی روز سه شنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه های آذربایجان غربی افزود: آمار نزدیک به 450 نفر فوتی در جاده های استان طی سال جاری وحشتناک و غیرقابل قبول است و نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

وی با تاکید بر تغییر رویه در خصوص تصادفات جاده ای در استان اظهار داشت: در این زمینه باید جلسه ویژه ای با حضور راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر در استان تشکیل و جزییات برنامه های کاهش تصادفات در محورهای آذربایجان غربی، اصلاح نقاط حادثه خیز و فرهنگ سازی در خصوص رانندگی ایمن هر نهاد بررسی و نقشه راهی قوی برای سال آینده تدوین شود.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را برای کاهش تصادفات جاده ای در استان به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: طرح یک روزه ای برای کاهش تصادفات جاده ای در 14 اسفندماه امسال به صورت آزمایشی در آذربایجان غربی اجرا می شود و در این روز دستگاه های عضو کمیسیون ایمنی حمل و نقل باید برنامه های خود را ارائه کنند تا شاهد کاهش تصادفات در این روز در مقایسه با روزهای دیگر باشیم.

رحمانی گفت: در صورت موفق بودن این طرح ، نتایج، آمار و تحلیل های میدانی را در اجرای طرح های دیگر برای کاهش تصادفات جاده ای بکار می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات آذربایجان غربی برنامه های کاهش تصادفات جاده ای را اعلام کنند

ادارات آذربایجان غربی برنامه های کاهش تصادفات جاده ای را اعلام کنند