مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:002020-02-18سياسي

120 سایت متخلف در حوزه میراث فرهنگی مسدود شد


فرمانده یگان حفاظت از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مسدود شد 120 سایت متخلف در حوزه میراث فرهنگی در فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار امیر رحمت الهی در مراسم تجلیل از میراث بانان برگزیده، گفت: همکاری نیروی انتظامی و وزات میراث فرهنگی در راه اندازی یگان های حفاظت نمونه ای موفق در پاسداری از ارزش های یک ملت است.

وی با اشاره به اینکه حضور میراث بانان در عرصه های فرهنگی و تاریخی عامل مهم در ارتقای امنیت ابنیه تاریخی است، افزود: هر اندازه هزینه های جرم را افزایش دهیم باز هم خسارت ها و آسیب هایی که متوجه آثار تاریخی و فرهنگی کشور ما می شود، غیر قابل جبران است به گونه ای که بازگشت به اصل و گذشته تاریخی را ناممکن می کند.

وی حفاظت از میراث فرهنگی کشور را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: اقدامات بسیار جامع، گسترده و ارزنده ای از سوی همکاران من در یگان های حفاظت از میراث فرهنگی در سال جاری انجام شده که اغلب این رشادت ها در حراست از میراث ملی به دلیل گستردگی فعالیت ها، غیرقابل تبیین و تبدیل به شاخص های کمی است.

این مقام ارشد انتظامی در تشریح اقدامات انجام شده، خاطرنشان کرد: نظر به افزایش وقوع جرایم نوظهور در فضای مجازی با همکاری خوب دادستانی کشور موفق شدیم با رصد فضای مجازی تعداد 120 سایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 سایت متخلف در حوزه میراث فرهنگی مسدود شد

120 سایت متخلف در حوزه میراث فرهنگی مسدود شد