مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:002020-02-18حوادث

بیش از یک تن انواع موادمخدر در ایرانشهر کشف شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان در شهرستان ایرانشهر و کشف یک تن و 139 کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان ایرانشهر با استفاده از خودروهای تیزرو دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری تیم هایی از مأموران انتظامی ایرانشهر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی ظهر روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با 2 دستگاه سواری پژو در حال جابه جایی محوله موادمخدر در مسیر ایرانشهر- خاش بودند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی در این عملیات مقتدرانه در پاکسازی از منطقه درگیری ضمن دستگیری یکی از قاچاقچیان در بازرسی از خودروها یک تن و 139 کیلو و 587 گرم انواع موادمخدر شامل یک تن و 27 کیلو و 887


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک تن انواع موادمخدر در ایرانشهر کشف شد

بیش از یک تن انواع موادمخدر در ایرانشهر کشف شد