مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 14:352020-02-18حوادث

ماجرای کلیپ جنایی راننده برلیانس در اینستاگرام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر بازداشت فردی که برای جمع آوری فالوور، اقدام به تهیه یک کلیپ با محتوی موضوعات جنایی کرده بود، - رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با تهیه کلیپ با محتوای مجرمانه در صدد افزایش فالوور در اینستاگرام بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر بازداشت فردی که برای جمع آوری فالوور، اقدام به تهیه یک کلیپ با محتوی موضوعات جنایی کرده بود، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: حدود ساعت 17 روز گذشته، شهروندی در تماس با پلیس 110 به مأموران اعلام کرد که فردی یک دستگاه خودروی برلیانس را در کنار کانال آب در منطقه قیطریه پارک کرده و با یک وسیله در حال ضربه زدن به پیکر نیمه جان فرد دیگری است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: این شهروند به پلیس گفت که به سمت راننده برلیانس رفته، اما راننده وی را نیز تهدید کرده که در صورت نزدیک شدن به خودرو، به قتل می رساند.

وی تصریح کرد: با دریافت این خبر، به سرعت تیمی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند، اما راننده خودروی مذکور پیش از رسیدن پلیس از محل متواری شده بود.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در بررسی های اولیه و تحقیقات از فرد تماس گیرنده موفق به شناسایی پلاک خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کلیپ جنایی راننده برلیانس در اینستاگرام

ماجرای کلیپ جنایی راننده برلیانس در اینستاگرام