مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 14:352020-02-18سياسي

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد


اطمینان داریم مردم با فرهنگ، متدین و ولایت مدار این شهرستان در این دوره از انتخابات نیز مانند همیشه، حضوری پر شور خواهند داشت.

- ایسنا/گیلان فرماندار املش گفت: اطمینان داریم مردم با فرهنگ، متدین و ولایت مدار این شهرستان در این دوره از انتخابات نیز مانند همیشه، حضوری پر شور خواهند داشت.

محمد رنجبر در گفت وگویی اظهار کرد: در تمامی شعبه ها و مکان های اخذ رأی، آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد و تلاش می کنیم که هیچ نقصی در این خصوص نباشد.

وی با بیان اینکه مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رأی موضوع مهمی است، افزود: مردم املش، مردمانی با فرهنگ، متدین و ولایت مدار هستند که طبق سنوات گذشته همیشه بیشترین مشارکت را داشته اند و این دوره هم امیدوار و مطمئن هستیم که حضور بالای مردم را در پای صندوق ها که در واقع رأی به سرنوشت خودشان است، شاهد خواهیم بود.

به گفته فرماندار املش، برای دریافت آرای مردم 67 شعبه پیش بینی شده که از این تعداد 40 شعبه در بخش مرکزی و 27 شعبه در بخش رانکوه مستقر می شوند.

رنجبر از مشارکت حدود 1200 نفر در کار جمع آوری آرای مردم خبر داد و افزود: تعداد 32 شعبه ثابت و 35 شعبه سیار برای انتخابات دوم اسفند ماه در نظر گرفته شده همچنین از مجموع شعب اخذ رأی،17 شعبه شهری و 50 شعبه روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد