مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:452020-02-18فرهنگي

تقدیر از 4 فیلم برگزیده زیست محیطی در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر


شب گذشته با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از 4 فیلم برگزیده زیست محیطی در بخش تجلی اراده ملی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان در حاشیه برگزاری مراسم تجلی اراده ملی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در ایوان شمس، با اشاره به حضور این سازمان در جشنواره امسال گفت: سازمان مدیریت پسماند به تازگی اجرای طرح کاپ (کاهش پسماند) را آغاز کرده است که یکی از رویکردهای اصلی در اجرای این طرح جلب مشارکت های مردمی و همراهی شهروندان است.

  وی ادامه داد: در همین راستا، همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تعدادی از نیروهای آموزشگر سازمان در برخی از سالن های نمایش فیلم ها همچون برج میلاد و پردیس ملت مستقر شدند و با ارائه آموزش های لازم به شهروندان در راستای کاهش تولید پسماند، اقدام به جذب همیاران کاپ کردند.

علیپور تصریح کرد: همچنین، سازمان پسماند با ارائه تعریف جامع و درست از اهداف طرح کاپ توانست مسئولان جشنواره فیلم فجر را متقاعد کند تا موضوعات مربوط به پسماند در ذیل مبحث تجلی اراده ملی قرار گیرد.

سازمان مدیریت پسماند نیز برای حمایت از هنرمندانی که در این زمینه فعالیت کرده اند و برای معرفی هر چه بهتر این فیلم ها به شهروندان تصمیم گرفت تا به 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 4 فیلم برگزیده زیست محیطی در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر

تقدیر از 4 فیلم برگزیده زیست محیطی در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر