مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:302020-02-18سياسي

دارا: بسیج اساتید در انتخابات رویکرد حل مسئله را در پیش گرفته است


رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران گفت: بسیج اساتید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای حل مسائل کشور وارد میدان شده و در انتخابات هم رویکرد حل مسئله را در پیش گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اختتامیه اولین رویداد استارتاپی انتخابات ایران به همت بسیج اساتید در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

جلیل دارا رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران در این مراسم گفت: بسیج اساتید با رویکرد افزایش مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح در کشور برنامه استارتاپ انتخاباتی را برای اولین باردر کشور راه اندازی کرده است.

دارا افزود: فراخوان اولین رویداد استارتاپی انتخابات در ایران از چند ماه پیش آغاز شده و اختتامیه آن امروز در دانشگاه تربیت مدرس در حال برگزاری است.

وی ضمن تقدیر از رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برای حضور در مراسم و همچنین  اساتید دانشگاه های کشور تصریح کرد: بسیج اساتید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای حل مسائل کشور وارد میدان شده است ، در انتخابات هم بسیج اساتید رویکرد حل مسئله را در پیش گرفته است.

دارا با بیان اینکه در این استارتاپ حدود 250 اثر فاخر از مرحله استانی به کشوری رسید، تاکید کرد: داوری ها در دو مرحله صورت گرفته است ، داوری ها از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارا: بسیج اساتید در انتخابات رویکرد حل مسئله را در پیش گرفته است

دارا: بسیج اساتید در انتخابات رویکرد حل مسئله را در پیش گرفته است