مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:202020-02-18دانش

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی مستقل از کنکور است


مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: پذیرش رشته محل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور به صورت مجزا از رشته محل های با آزمون و مستقل از کنکور با رعایت قوانین و مقررات انجام می شود.

- امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی مستقل از کنکور است ، گفت: طبق اطلاعیه سازمان سنجش، پذیرش در رشته محل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور همانند سال 98 به صورت مجزا از رشته محل های با آزمون و مستقل از کنکور با رعایت قوانین و مقررات مربوطه با ملاک معدل کتبی دیپلم و با توجه به نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

* داوطلبان براساس سابق تحصیلی نیازی به ثبت نام در آزمون سراسری 99 ندارند وی افزود: داوطلبانی که متقاضی تحصیل در این رشته محل ها در دانشگاه پیام نور هستند، نیازی به ثبت نام در آزمون سراسری 99 ندارند.

* ثبت نام دانشجویان از 20 اسفند آغاز و تا 31 شهریور سال آینده ادامه دارد وی با عنوان اینکه ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی فوق منحصراً به صورت اینترنتی از روز سه شنبه 20 اسفند آغاز و در روز دوشنبه 31 شهریور سال آینده پایان می پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی مستقل از کنکور است

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی مستقل از کنکور است