مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 12:352020-02-18سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز مجلس قوی و مردمی است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق های رأی زمینه ساز مجلس قوی و مردمی است.

- ایسنا/همدان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق های رأی زمینه ساز مجلس قوی و مردمی است.

سردار مهدی ظفری سه شنبه 29 بهمن در یادواره اصناف اسدآباد، اظهار کرد: ناامید کردن مردم از نظام از اهداف شیطانی استکبار جهانی است بنابراین مردم دارالمؤمنین یکبار دیگر با تأسی از خون شهدا با مشارکت حداکثری مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

وی افزود: وقتی حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و.

به نظام مقبولیت می بخشد به طور قطع حضور در صحنه انتخابات هم از این قضیه مستثنی نخواهد بود و سبب می شود تا شیطنت های دشمنان نسبت به کشورمان خنثی شود.

ظفری ادامه داد: شهدا با نثار خون خود در هشت سال دفاع مقدس از ارزش های نظام دفاع کردند و امروز مردم باید با حضور دشمن شکن در انتخابات راه شهدا را ادامه دهند و با انتخاب اصلح مجلس قوی داشته باشیم.

وی نقش اصناف را در پاسداری از انقلاب اسلامی برجسته دانست و تأکید کرد: اصناف در طول 41 سال عمر انقلاب در تمام صحنه ها پای نظام ایستادند و شهدای زیادی هم تقدیم انقلاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز مجلس قوی و مردمی است

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز مجلس قوی و مردمی است