مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-18سياسي

امکان ثبت نام دختران دانشجو در عتبات دانشگاهیان مهیا شد


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دختران دانشجوی متقاضی ثبت نام عتبات دانشگاهیان از امروز می توانند با مراجعه به سایت لبیک نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

- رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دختران دانشجوی متقاضی ثبت نام عتبات دانشگاهیان از امروز می توانند با مراجعه به سایت لبیک نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور ضمن بیان این مطلب گفت:ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از 27 بهمن ماه در سایت لبیک آغاز شده و تا 3 اسفندماه ادامه خواهد داشت و دانشگاهیان در این مدت می توانند ثبت نام اولیه را انجام دهند.

وی اضافه کرد: این دوره با توجه به محدودیت زمانی و شرایط موجود،تمرکز روی ثبت نام اساتید،متاهلین و کارکنان دانشگاه ها بود،اما با توجه به درخواست های مکرر و مراجعات متعدد که از سوی دانشجویان دختر داشتیم، تلاش هایی در خصوص ثبت نام و اعزام این قشر گرانقدر دانشگاهی نیز انجام گرفت.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد:با توجه به کوتاه بودن زمان اعزام در این دوره،دانشجویان دختر نیز به صورت محدود امکان ثبت نام و تشرف را پیدا کردند و تعدادی کاروان نیز به دختران دانشجو اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ثبت نام دختران دانشجو در عتبات دانشگاهیان مهیا شد

امکان ثبت نام دختران دانشجو در عتبات دانشگاهیان مهیا شد