مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-18پزشكي

امکان مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت فراهم شد


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور گفت: داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت از 11 تا 13 اسفند مجددا می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

- رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور گفت: داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت از 11 تا 13 اسفند مجددا می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 روز سه شنبه 15 بهمن ماه آغاز شد و 26 بهمن ماه پایان پذیرفت.

در این بازه زمانی حدود 12 هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

وی تاکید کرد: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت معین نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نکردند فرصتی فراهم شده که بر اساس آن داوطلبان از 11 تا 13 اسفند ماه می توانند نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

حیدرزاده با اعلام اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 هفته آینده مشخص خواهد شد، اضافه کرد: آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 مبتنی بر رایانه در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که امکانات لازم را دارند (حدودا 35 دانشگاه) برگزار خواهد شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور همچنین یادآور شد: برای آماده شدن داوطلبان آزمون فوق دو آزمون آزمایشی مبتنی بر رایانه تا قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت فراهم شد

امکان مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت فراهم شد