مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-18پزشكي

کروناویروس همچنان پشت مرزهای ایران/ کمک به افغانستان برای بیماریابی


بر خلاف تمامی شایعات و مطالب نادرست منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی تاکنون موردی از ابتلا به کرونا ویروس در کشور مشاهده نشده است.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بر خلاف تمامی شایعات و مطالب نادرست منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی تاکنون موردی از ابتلا به کرونا ویروس در کشور مشاهده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در جلسه کارگروه ساماندهی، هماهنگی و کنترل بیماری های کارویژه مرز، بخش زیادی از موفقیت ایران در کنترل کرونا ویروس را ناشی از تجارب برگزاری مراسم هایی همچون اربعین حسینی، حج، راهیان نور و پیشگیری فراگیر از بیماری ها در سیل ابتدای سال جاری که به موجب آن 26 استان کشور درگیر شدند، دانست و گفت: تاکنون نتایج آزمایش تمام مواردی که به عنوان مشکوک از طرف مراکز درمانی به آزمایشگاه منتخب ارسال شده بودند، منفی بوده است.

وی ادامه داد: البته کروناویروس جدید که سازمان بهداشت جهانی آن را کوید 2019 (COVID 19) نام گذاری کرده یک بیماری تنفسی است و نمی توان برای شیوع آن مرزی قائل شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در خصوص دانشجویان ایرانی که از شهر ووهان چین به کشور بازگشتند، گفت: دانشجویان ایرانی وارد شده از ووهان چین دو هفته در قرنطینه بودند که پس از انجام آزمایش های لازم و اتمام زمان قرنطینه، کارت سلامت برایشان صادر و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروناویروس همچنان پشت مرزهای ایران/ کمک به افغانستان برای بیماریابی

کروناویروس همچنان پشت مرزهای ایران/ کمک به افغانستان برای بیماریابی