مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:462020-02-18سياسي

سردار سلیمانی متعلق به همه نیروهای مسلح است


معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سردار سلیمانی متعلق به همه نیروهای مسلح است و الگو گرفتن از ایشان یک توفیق الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ علی عبداللهی پیش از ظهر سه شنبه در جریان بازدید از منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی که با حضور امیر دریا دار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی و جمعی از فرماندهان و مسئولان نظامی صورت گرفت اظهار داشت: خون به ناحق ریخته شده شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، به مراتب بیشتر از زمان حیات ایشان جبهه مقاومت اسلامی را تقویت خواهد کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آنچه تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی را به یک تشییع بی نظیر در طول تاریخ کشور مبدل کرده است ناشی از اخلاص و جایگاه رفیع این فرمانده بزرگ نزد خداوند متعال است، سردار حاج قاسم سلیمانی متعلق به کل نیروهای مسلح بوده و خواهد بود، سیره و روش شخصیت بزرگی همچون قاسم سلیمانی، الگو و اسوه برای کلیه فرماندهان اعم از سپاهی و ارتشی است و همه باید در این مسیر پرفیض به او اقتدا کنند.

سردار عبداللهی تاسی و الگو پذیری از این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت را یک توفیق الهی قلمداد کرد و افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام وجود عاشق چنین شهادتی بود و به آن رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی متعلق به همه نیروهای مسلح است

سردار سلیمانی متعلق به همه نیروهای مسلح است