مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:402020-02-18سياسي

مردم شور حماسی را در عرصه سیاسی رقم بزنند/ به کاندیداهای انقلابی رأی دهید


دوم اسفندماه نوبت مردم است که به پاس قدردانی از خون شهیدان، شور حماسی آفریده و با حضور پرشور در انتخابات تجلی حضور خود را در عرصه سیاسی به نمایش بگذاریم.

- ایوب حضرتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پس از بدرقه پرشور تاریخی پیکر مطهر شهیدسلیمانی امروز نوبت ماست که به پاس قدردانی از خون شهیدان، شور حماسی آفریده و تجلی حضور خود را در عرصه سیاسی به نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که مجلس شورای اسلامی در چهار سال آینده حتی در انتخاب وزرای دولت آتی و مسئولان اجرایی کشور دارد، بنابراین اهمیت حضور در انتخابات دوچندان می شود.

دبیر مجمع بسیج استان همدان ادامه داد: مجمع بسیج استان همدان از آحاد مردم و بسیجیان تقاضا دارد در ساعات اولیه پای صندوق های رای حضور یابند و هر کدام از مردم ایران در هر قشری به وظیفه سیاسی خود عمل کنند.

وی تاکید کرد: با وجودی که برخی انتقاداتی به عملکرد دولت و نمایندگان دارند، اما وقت آن است با حضور  باشکوه در انتخابات و گزینش افراد کارآمد و اصلح زمینه پیشرفت کشور را مهیا کنیم.

حضرتی به انتخاب افراد اصلح بر مبنای شاخص های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات رهبری در سخنرانی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شور حماسی را در عرصه سیاسی رقم بزنند/ به کاندیداهای انقلابی رأی دهید

مردم شور حماسی را در عرصه سیاسی رقم بزنند/ به کاندیداهای انقلابی رأی دهید