مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-18بين الملل

باج دهی هند برای امضای توافق تجاری با آمریکا!


هند با موافقت برای ورود بیشتر محصولات کشاورزی و لبنی آمریکایی و کاهش عوارض واردات موتورسیکلت های هارلی دیویدسون، در تلاش است تا در سفر دونالد ترامپ به دهلی نو، - هند با موافقت برای ورود بیشتر محصولات کشاورزی و لبنی آمریکایی و کاهش عوارض واردات موتورسیکلت های هارلی دیویدسون، در تلاش است تا در سفر دونالد ترامپ به دهلی نو، یک توافق تجاری با واشنگتن امضا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه به بلومبرگ گفتند با وجود این که مذاکرات میان آمریکا و هند برای امضای یک توافق تجاری در هنگام سفر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به هند در اواخر فوریه ادامه دارد اما در خصوص این که توافق نهایی چه زمانی آماده خواهد شد، هیچ شفافیتی وجود ندارد و هنوز کار روی جزییات ظریف تر توافق ادامه دارد تا مسائل میان دو کشور حل و فصل شوند.

مذاکرات تجاری میان واشنگتن و دهلی نو پیش از سفری که نارندرا مودی، نخست وزیر هند در سپتامبر به آمریکا داشت، در بن بست مانده است.

توافق تجاری حتی اگر کوچک باشد، بازار هند را به روی محصولات آمریکایی بیشتر بازار می کند و موقعیت ترامپ را در سال انتخابات ریاست جمهوری تحکیم می کند.

وی ماه میلادی گذشته قرارداد تجاری با چین و همچنین قرارداد تجاری سه جانبه با کانادا و مکزیک را امضا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باج دهی هند برای امضای توافق تجاری با آمریکا!

باج دهی هند برای امضای توافق تجاری با آمریکا!