مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:202020-02-18سياسي

لزوم شکل گیری گفتمان یکسان برای بهبود شرایط گردشگری خراسان رضوی


دبیر فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری گفت: برای بهبود شرایط گردشگری در خراسان رضوی باید اتاق فکر و گفتمان های یکسان به دور از گفتمان های فرمایشی شکل گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری گفت: برای بهبود شرایط گردشگری در خراسان رضوی باید اتاق فکر و گفتمان های یکسان به دور از گفتمان های فرمایشی شکل گیرد.

آرش نورآقایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ایونت ها و رویدادهای گردشگری عنوان کرد: بخشی از ایونت ها و رویدادها علمی هستند که در این بخش مشهد عملکرد خوبی دارد و ما در سال دو یا سه مرتبه برای چنین رویدادهایی به مشهد دعوت می شویم؛ اما اگر ایونت و رویداد را پدیده ای برای رونق گردشگری فارغ از بحث های آکادمیک در نظر بگیریم، مشهد عملکرد چندان رضایت بخشی نداشته است.

وی افزود: علاقه مندان به امام رضا(ع) و گردشگران زیارتی در جای خود قابل احترام هستند و حتما هم باید باشد، اما نادیده گرفتن بقیه فرصت ها در این شهر درست نیست، داشتن فردوسی و میراث فرهنگی و ادبی خراسان، میراث طبیعی آن و در کل نام خراسان آنقدر بزرگ است که شما می توانید در مورد آن بسیار صحبت و تولید محتوا کنید.

عضو هیأت مدیره فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری، بیان کرد: خراسان رضوی در نیمه راه جاده ابریشم قرار دارد که این فرصتی بسیار استثنایی برای خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شکل گیری گفتمان یکسان برای بهبود شرایط گردشگری خراسان رضوی

لزوم شکل گیری گفتمان یکسان برای بهبود شرایط گردشگری خراسان رضوی