مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-18ورزشي

و تو هنوز ساکتی، مرد نجیب!


این هفته شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال از یکی دیگر از خبرنگاران پیشین سازمان صداوسیما رونمایی کرد؛ یکی از همان ها که چندین سال به خرج سازمان و با دستمزد و حق ماموریت گزاف از بلاد خارجه گزارش تهیه می کنند و اغلب در مذمت جامعه میزبان داد سخن سر می دهند، - این هفته شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال از یکی دیگر از خبرنگاران پیشین سازمان صداوسیما رونمایی کرد؛ یکی از همان ها که چندین سال به خرج سازمان و با دستمزد و حق ماموریت گزاف از بلاد خارجه گزارش تهیه می کنند و اغلب در مذمت جامعه میزبان داد سخن سر می دهند، اما دوره ماموریت شان که تمام می شود، خیلی های شان تصمیم می گیرند همان جا بمانند! این اواخر روند جذب خبرنگاران صداوسیما از سوی شبکه های فارسی زبان خارجی چنان چشمگیر بوده که به یک بحث مهم تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول بهروش در ادامه در روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: این داستان در تابستان و با کوچ ناگهانی مزدک میرزایی به انگلستان اوج گرفت و البته پس از آن هم شاهد مهاجرت های دیگری بودیم؛ از جمله همین هفته که خبرنگار اعزامی صداوسیما به آلمان، همکاری اش را با ایران اینترنشنال آغاز کرد.

راستش این است که آدم وقتی این قبیل رفتارها را از برخی پرسنل عزیزکرده صداوسیما می بیند، بیش از پیش به نجابت و وفاداری یکطرفه عادل فردوسی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

و تو هنوز ساکتی، مرد نجیب!

و تو هنوز ساکتی، مرد نجیب!