مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:572020-02-18ورزشي

بوکس قم جایگاه کشوری دارد


حمید قبایی زاده، روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات بوکس قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان، افزود: وجود برنامه ریزی و مدیریت مناسب در هیات بوکس قم موجب شده تا این رشته ورزشی در سال های اخیر رشد چشمگیری درسطح کشور داشته باشد.

وی وجود مربیان و ورزشکاران تیم ملی در استان را از جمله ظرفیت های قم دانست و ادامه داد: فدراسیون بوکس بر ظرفیت ها و استعدادهای موجود در قم حساب ویژه ای باز کرده است.

قبایی زاده، ادامه داد: فدراسیون در نظر دارد تا از ظرفیت قم برای برگزاری مسابقات انتخابی جوانان تیم ملی استفاده کند و از توانمندی های این استان در بوکس بهره خواهد گرفت.

عباس زاده برای دومین بار رییس هیات قم شد در بخش دیگری از این مجمع انتخاباتی مجید عباس زاده تنها کاندیدای ریاست هیات بوکس قم، نیز با بیان اینکه چهار سال پیش با انرژی و توان بیشتری روی این صندلی به عنوان رییس هیات انتخاب شدم و امروز هم با شناخت بهتر از مجموعه بوکس استان، کاندیدای این هیات هستم گفت: در سال های گذشته یکی از مشکل های اصلی هیات بوکس، محدودیت نیروی انسانی متخصص و فعالیت انگشت شمار تعداد مربیان و داوران در این استان بودیم.

وی گفت: با برگزاری کلاس های داوری و مربیگری درسال 98 تعداد نیروی انسانی فعال در این رشته به صورت چشمگیری افزایش یافته به گونه ای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوکس قم جایگاه کشوری دارد

بوکس قم جایگاه کشوری دارد